Klachtafhandeling
Vertrouwenspersoon en klachtenfunctionarisWe vinden het belangrijk dat je je veilig voelt bij SchuldHulpMaatje en dat je zo goed mogelijk wordt geholpen. Wat kun je doen als je niet tevreden bent?
- Praat met de persoon in kwestie. Ga eerst in gesprek met degene over wie je niet tevreden bent.
- Als het gesprek jouw probleem niet heeft opgelost of als je jouw probleem liever niet met deze persoon bespreekt, dan kun je een klacht indienen door contact op te nemen met onze lokale klachtenfunctionaris via het e-mail adres contact@uh.schuldhulpmaatje.nl.
- De klachtenfunctionaris probeert het probleem met jullie op te lossen. Als dat lukt, dan meldt de klachtenfunctionaris dit aan het bestuur.
- Als het probleem niet wordt opgelost: de klachtenfunctionaris vertelt aan het bestuur wat hij vindt van jouw klacht en wat het bestuur kan doen. Het bestuur beslist wat er daarna gebeurt.
Vertrouwenspersoon Schuldhulpmaatje Utrechtse Heuvelrug
Wil je eerst praten met iemand buiten SchuldHulpMaatje? Praat met een vertrouwenspersoon. Hij of zij luistert, weet wat je kunt doen en helpt je daarbij.
Klaas Ijkema
imo.ijkema@gmail.com
06 - 454 087 08
Grensoverschrijdend gedrag of klacht over bestuurder
Gaat jouw klacht over het gedrag van iemand die over jouw grenzen is gegaan of over een bestuurder van SchuldHulpMaatje? Stuur dan je klacht naar klachten@uh.schuldhulpmaatje.nl.
- Klachten over grensoverschrijdend gedrag gaan naar een speciale commissie buiten SchuldHulpMaatje.
- Klachten over bestuurders gaan naar de landelijke klachtenfunctionaris van SchuldHulpMaatje.
Twijfel je bij wie je moet zijn?
Vraag de vertrouwenspersoon om hulp of mail naar klachten@uh.schuldhulpmaatje.nl.
Landelijke vertrouwenspersonen
Lenny van de Brink, Cees Geluk en Ischa de Waard
vertrouwenspersoon@schuldhulpmaatje.nl
06 - 251 908 95
Door een klacht in te dienen, ga je akkoord met de klachtenregeling van SchuldHulpMaatje. Ben je (vrijwillig) medewerker van SchuldHulpMaatje? Kijk dan hier voor de klachtenregeling voor medewerkers.